Oppdatering på 4sqNorway

Har i de siste dagene funnet mange nye specials og bedrifter, og er nå ferdig med å oppdatere siden. Listen over bedrifter synes jeg ser fin og oversiktlig ut, men listen over specials er rotete. Hvis noen har forslag til hvordan denne siden kan utformes, så hadde det vært fint om du sa i fra!

Den oppdaterte bedriftslisten: https://4sqnorway.wordpress.com/2010/09/02/norske-bedrifter-pa-foursquare/.
Her har jeg funnet en god del bedrifter med egen profil og/eller registrert staff, og sortert dem alfabetisk etter hvilken by de er i. Denne listen er sikkert ikke komplett.

Den oppdaterte listen over specials i Norge: https://4sqnorway.wordpress.com/liste-over-foursquare-specials-i-norge/.
Jeg tror faktisk at denne listen er komplett. Har lett i hele Norge. Har inkludert hva slags type special det er, stedet og hva specialen er.

Ellers vil jeg minne om at hovedkilden for Foursquare-nyheter som angår oss nordmenn er Twitter-brukeren min, og ikke denne bloggen. Follow meg: http://twitter.com/4sqnorway

Om Tecfan

Last.fm moderator and social media addict.
Dette innlegget ble publisert i 4sqNorway og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

